17. 1. 2013

BB krémy Sephora vs. Dr.Brandt

Všechny zdravím,

po delší době jsem opět zpět. Jsem na 3 týdny v lázních na Slovensku a bohužel mi, asi vzhledem k IP adrese, nejdou dávat do článků fotky, nakonec jsem to vyřešila přes mobil.

   Abych se vrátila k tomu proč píšu, článků o BB krémech jste určitě četli už mnoho. Všichni víme co BB krémy jsou, jakou mají úlohu atd.. proto tuhle část vynechám a soustředím se na konkrétní recenzi 2 BB krémů odlišné cenové kategorie.

Dr. Brandt cena 990,-kč 30ml

Dr. Brandt


Sephora cena cca 250,-kč 50ml

Sephora
 
   Začneme teda BB krémem od Sephory, jedná se o tu levnější verzi "bébéčka" kterou jsem vyzkoušela. Dodává se ve dvou odstínech Light nebo Medium. Musím zdůraznit, že Medium je odstín spíš pro mulatku než pro běžnou českou ženu, je opravdu velmi tmavý. Light už podle názvu nese světlý odstín, ale musím taky trošku oponovat. Bledule si BB krém od Sephory nejspíš nekoupí. Je i tak tmavý s oranžovým podtónem a i já jsem měla trošku obavy, zda mi bude sedět. Nakonec barva byla fajn.
Textura bébéčka je opravdu krémová a hodně hydratační, což bylo pro mě mínus. Moje pleť je smíšená, takže jsem měla po pár hodinách problém s mastnotou. Nanesení je snadné a rychlé. Není třeba ani podkladový krém. Obsahuje SPF 15 což je nízká ochrana, ale aspoň něco. Po nanesení je pleť pěkně sjednocená, k výdrži jsem trošku skeptická, po obědě jsem měla pocit, že bych potřebovala novou vrstvu, a o krytí ani nemluvím, korektor v kabelce byl nutností. Velmi pěkně a nevtíravě voní.  V poměru cena/kvalita? Možná bych se spíš přiklonila k tomu, že obchod Sephora miluji, proto bych si bébéčko koupila raději od její značky, než třeba od Garnier, myslím si však, že kvalitou bude podobný drogérkovým BB krémům. Nicméně jsem ho podstivě celý vypotřebovala, takže nemohu říct, že byl špatný.

   No a teď Dr. Brandt to je americká značka, kterou můžete koupit např. v Sephoře :-). Odstíny v tomto případě nehrají roli, jelikož Dr. Brandt má ochrannou známku na tzv. flexitone™ to je technologie na přizpůsobení se tónu pleti. BB krém je světlý s obsahem drobných zrníček, jakmile se dostane do kontaktu s pletí, ta zrníčka začnou měnit barvu a ve chvíli je odstín krému totožný s tím vaším. Neuvěřitelné, ale je to tak! Za velkou výhodu považuji to, že není potřeba řešit odstíny v závislosti na ročním období. :-) Je určený pro všechny typy pleti. Textura je hutnější, ale nemám po něm pleť mastnou, což mi vyhovuje, na druhou stranu krásně hydratuje. Nanášení jde trošku víc ztuha, tak si pod něj dám vždy denní krém a hned nanáším bébéčko, pak to jde snáz. Obsahuje SPF 30, složku proti stárnutí pleti tedy anti-age, rozjasňující složky, pleť vyhlazuje a také v něm můžete nalézt antioxidanty, které jsou pro pleť důležité. Naopak neobsahuje Sulfáty, Parabeny a Ftaláty. Skvělé!
Po nanesení, je moje pleť krásně sjednocená, rozzářená a co musím říct, tak výdrž je naprosto úžasná. Také docela dobře kryje, ale není nad asijské BB creams, ty kryjí neuvěřitelně. Vůně, noo řekla bych že spíš lehce smrdí než voní, ale nic závratného. Nevýhoda je však cena, balení obsahuje pouze 30 ml, ale na druhou stranu jak jsem popsala výše složky, které obsahuje najdete pouze v kvalitních a dražších krémech, takže cena/kvalita je v normě.

Pokud bych to měla shrnout, pak bych si BB krém od Dr. Brandt koupila určitě znovu, jsem velmi spokojená a těch 990,- jsem ochotná investovat. Sephora mě na druhou stranu nezklamala, BB krém je příjemný, hydratační a určitě si ho spousta lidí oblíbila, mně bohužel nesedí texturou, je moc mastný, takže pro normální a suchou pleť, ideální.


Uff to je dlouhé, jestli jste to celé dočetli, tak klobouk dolů. Problém je, že si stále říkám, že bych sem vložila ještě to a to.. a pak z toho je článek k nepřečtení. Takže zbývá už jen to, zdali máte vy zkušenost s některým z nich? Nebo jaký BB krém vyhovuje vám? Budu se těšit na ohlasy!

Mějte se krásně!
Nikol









Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)