20. 1. 2013

Mary Kay - čištění pleti

Ahoj,
nedávno jsem psala článek na téma čištění pleti můžete ho přečíst zde. Tam jsem se zmínila o tom, čím si pleť čistím já. A tak jsem tu s krátkou ukázkou a možná i recenzí na moje oblíbence v oblasti čištění pleti.

Jak už název napovídá jedná se o kosmetiku Mary Kay.
Mary Kay je americká kosmetická firma která působí už od roku 1963 a do Česka se dostala v roce 1997. Výrobky této společnosti nejsou testované na zvířatech a dalším důležitým bodem je, že každoročně investuje miliony dolarů do testování kvality přípravků, proto nabízí nejvyšší standardy kvality, bezpečnosti a technických parametrů. Možná jste ji nikdy neviděli v obchodě a ptáte se, kde se dá koupit? Tato firma pracuje na principu přímého prodeje, tzn. že vám přípravky prodá kosmetická poradkyně až po tom, co si je vyzkoušíte na "hodince krásy". Hodinka krásy je opravdu hodina strávená s velmi příjemnou dámou, která vám dle vašich požadavků, nároků a analýzy pleti sestaví na míru přípravky, které si následně vyzkoušíte a zjistíte, zda vám vyhovují. Pak si je můžete u ní koupit a tím vám vzniká nárok, na osobní poradkyni, která se o vás bude velmi ráda starat a pomůže vám např. s řešením problémů s pletí,  s výměnou zboží  nebo vám představí novinky, které si opět máte možnost vyzkoušet.Tolik k velmi základním informacím o firmě. Těd ke konkrétním krokům a výrobkům.

Krok 1.
Odličovač očí
110ml, cena 520 kč

 
Jedná se o přípravek, který dostal doporučení od asociace vizážistů a stylistů české republiky. Vypotřebovala jsem už 3. balení a teď jsem chtěla změnu proto jsem si pořídila odličovač od Dior a nejsem s ním tak spokojená jako s MK.
Je to dvoufázový odličovač, ovšem nečekejte v něm žádné oleje, mastné oči jsou tabu. Obsahuje silikon a složku proti stárnutí. Takže vám o oční okolí pěkně pečuje. Odlíčí i voděodolný make-up s přehledem a je vhodný i pro oči s kontaktními čočkami. Musím říct, že je to zatím nejlepší oční odličovač co jsem vyzkoušela. Stačí troška na navlhčený tamponek (to je moje kouzlo, tampon si vždy navlhčím, pak nanesu pár kapek odličovače, ten se po něm pěkně rozprostře a jde to snáz. Na suchý tampon potřebujete víc odličovače a tak vám rychleji zmizí.) oči odlíčím, pár sekund jsou "mastné" a ve chvíli je mastnota nahrazena vyživeným a jemným očním okolím. V očích neštípe a nedráždí je, také po něm rostou řasy, opravdu to mám vyzkoušené! Jsem z něho naprosto nadšená a objednám si ho znovu!


Krok 2.
Čistící krém Timewise 3v1
127g, 750 kč

 
Patřím k těm ženám, které čištění pleti dodržují, ale každý večer se snaží ho mít rychle za sebou. V tomto mi pomáhá tento skvělý čistící krém, který lze zakoupit ve dvou variantách na suchou/normální pleť a na smíšenou/mastnou pleť. Já používám tu hutnější, tedy na suchou/normální pleť ačkoliv mám pleť smíšenou, důvod se dozvíte níž. Krém obsahuje mikročástečky, které odstraňují viditelně suché místa a výhodou je, že zvládne 3 kroky v jednom, tedy čištění, regeneraci a osvěžení. Použití je velmi snadné. Stačí nanést na ruku krém o velikosti hrášku a na vlhkém obličeji krouživými pohyby vmasírovat. Po chvíli si zbytek krému smyjete vodou a je hotovo! Rychlovka co? Není potřeba tonikum na dočištění prostě nic.. pak nanesu jen hydratační krém a můžu jít spát. Používám ho často ve sprše, abych to ještě víc urychlila. :-) Po čištění mám pleť opravdu velmi jemnou, příjemnou, cítím, že je hydratovaná a svěží. Obsahuje opět složku proti stárnutí, jako všechny produkty z řady Timewise. Jsem naprosto nadšená, mám už 2. balení, které vydrží cca rok, takže cena je skvělá!

Krok 3.
Oční krém

používala jsem dlouhou dobu také od Mary Kay, ale nyní mám jinou značku. Recenze na oba Vám poskytnu v jiném článku.

Krok 4.
Hydratační krém proti stárnutí pleti
88 ml, cena 870 kč

 
Opět ho lze pořídit ve dvou variantách, teď se vracím k tomu, proč čištění používám pro suchou a normální pleť. Je hutnější a pěkně hydratuje, nemám po něm pocit pnutí, pleť mám ale smíšenou, proto krém používám ve variantě smíšená a mastná. Čištění mě hydratuje a lehký krém ji naopak nezatíží, pro mě ideální kombinace!
Krém má gelovou texturu a je opravdu velmi lehký, parfemace je jemná a příjemná, nijak člověka neotravuje. Velmi rychle se do pokožky vstřebá a nezanechává ji mastnou. Velkou výhodou je, že obsahuje složku anti-age tzn. že odstraňuje známky stárnutí a předchází mu, což už velmi oceňuji. Dále obsahuje SPF 30 tedy vysoká ochrana, my ženy ji bohužel potřebujeme. Balení je praktické, sice žádná bomba, ale to mi nijak nevadí. Skvělá je cena v poměru s obsahem balení- 88ml vydrží opravdu dlouho.

Krok 5.
Šup do postele...
Spánek se na naší pleti odráží také, takže je velmi důležité se kvalitně vyspat, abychom ráno vypadali hezky a svěže!

A co používáte vy? Vyzkoušeli jste někdy nějaký výrobek od Mary Kay, byli jste spokojení?
PS: omlouvám se za neotočené fotky, ale zlobí mi přidávání fotek, takže funguji přes mobil.

Mějte se krásně
Nikol







Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)