11. 2. 2013

Lesková mánie 1: Maybelline colorsensational cream gloss.

Ahoj dámy,

Trpíte leskovým šílenstvím? Ptáte se jaké jsou příznaky? Máte pocit, že každý lesk nutně potřebujete, že vám daná barva chybí ve vaší sbírce. Když otevřete kabelku, povalují se vám v ní alespoň dva lesky. V kosmetické taštičce jich máte taky několik? Pak patříte mezi leskové maniaky.. :-) Já jich také pár vlastním a tak jsem se rozhodla na ně napsat krátké a stručné recenze, aby vám případně pomohly v rozhodování, zda ho potřebujete mít..

Pokud tedy patříte mezi leskové nadšence, pak Vám doporučuji navštívit Tesco, v něm rovnou ke stojanům s kosmetikou, zmíněné lesky jsou tam totiž v akci a z původních tuším 120kč je pořídíte za skvělých 49kč. Já si koupila hned dva, tomu se přece nedalo odolat :-) Bohužel netuším, zda se akce vztahuje jen na konkrétní Tesco- Nový smíchov, nebo na všechny v ČR a také netuším jaká je délka akce.


Nicméně, cena mě přiměla je vyzkoušet a teď bych si je pořídila i za 120kč.

Balení:
je klasické na zašroubování. Vypadá hezky na což já si potrpím. Obsah balení je 6,8 ml. Aplikátor je houbičkový, tak jak ho známe z mnoha dalších lesků na rty. Víc k balení asi není co napsat.


Obsah:
Pořídila jsem si dva odstíny. Odstín 610- Naked star



Odstín 215- I love ulas




Nabídka odstínů je poměrně velká, mě zaujala růžová, kterých není nikdy dost a pak nahá tělová barva, ta se hodí ke všemu.
Lesky jsou řekla bych docela hydratační. Vůně mě osobně není úplně příjemná, ale po krátké chvíli o ní vůbec nevíte. Přirovnala bych ji k nějakým sladkým citrusům. Na rtech vypadají moc hezky, obsahují třpyt a ten vytváří velmi hezký efekt. Pigmentace je dobrá, což mě překvapilo. Výdrž je taky celkem solidní, bavíme se o lesku, takže se brzy slíže, to známe všechny, ale třpyt a barva vydrží na rtech poměrně dlouho. Dobrou vlastností je, že nelepí.

Zbývá tedy krátké shrnutí. Poměr cena/výkon?
Řekla bych, že pokud na něj narazíte a bude stále v akci, pak si ho určitě kupte, nebudete zklamaní. Já bych ho doporučila i za těch 120kč. Vytvoří krásný efekt, vydrží slušně a rty docela hydratuje, což v zimě upřednostňuje hodně lidí.

Za mě 10 bodů z 10. Za cenu 49kč se nedalo bodovat jinak!

A co vy? Vyzkoušeli jste ho? Jaké lesky jsou vaši favorité, klidně mi dolů dejte odkaz, ráda se podívám.

Zdraví Vás Nikol

2 komentáře:

  1. Díky za tip, určitě se po nich dneska v Tescu mrknu!
    A já si v poslední době hodně oblíbila lesky na rty se třpytkami od YVES ROCHER, mají taky spoustu odstínů a za mě super, každý mi je chválí:)

    tady je kdyžtak odkaz:
    http://www.yves-rocher.cz/lesk_na_rty_sexy_pulp

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ta sleva tam ještě bude, pokud ano, tak mi dej vedět jak jsi spokojená. Mimochodem děkuju za tvůj tip, vypadají moc pěkně!

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře :-)