14. 2. 2013

Lesková mánie 2: NARS lesk na rty

Ahoj všem,

opět Vám milé dámy přináším recenzi na další z vyzkoušených lesků. Pokud jste nečetli 1. díl leskové mánie, tak se můžete kouknout pro porovnání ZDE . Dnes vám napíšu něco málo o lesku na rty od NARS.  Tuto značku prodává například parfumerie Sephora za cenu tuším 650kč. Vybrat si můžete z široké škály barev, mě osobně zaujal odstín Born this way



Balení:
obsahuje 6ml. Je opět klasické průhledné, uzávěr je z černého pogumovaného plastu, ten je typický pro NARS, mně osobně nevadí, i když je pravda, že se rychle ušpiní. Aplikátor je v tomto případě trošku odlišný od nám známým houbičkovým. Zkrátka a dobře, na vás vykoukne šteteček, poměrně malinkatý štěteček... Z toho jsem byla velmi překvapená, ale asi je to záměr těchto lesků, protože ho pohodlně použijí i dámy s drobnějšími rty. Já jsem majitelkou rtů plnějších, takže musím štětečkem víc "jezdit" po rtech, ale na druhou stranu se vám nestane, že přečmrknete. Hranu rtů s ním krásně vykreslíte, což je plus.



Obsah:
Odstín Born this way je perfektní pomocník pro ty z vás, které rády nosí Nude, či růžové rty. Vypadá skvěle jak na rtěnkách, tak i samotný. Pigmentace lesku je v tomto případě pro mě velké plus, protože to co vidíte v balení, přenesete i velmi podobně na rty. Konzistence je hutnější a co mi na něm vadí,  je to že na rtech lepí, což není příjemné. Pro ty z vás, kterým lepící lesky nevyhovují, bude NARS nejspíš velkým propadákem. Lesk nijak nevoní, výdrž je dobrá, ale jak jsem řekla v předešlém díle, mluvíme o lesku, takže ho každý rychle slíže. Neobsahuje shimmer.



Pokud zvažujete koupi tohoto krasavce, tak si opravdu promyslete, jestli vám nebude vadit, že na rtech budete mít lepivější konzistenci. Na druhou stranu, jsou odstíny krásné a velmi dobře pigmentované.

Za mě tedy 7 bodů z 10. 3 body jsem strhla kvůli lepivé konzistenci, za vyšší cenu bych čekala, že bude v této oblasti lepší.

Mějte se krásně, v dalším díle se můžete těšit na lesk od značky Dior.

Zdraví Vás Nikol

1 komentář:

  1. Mám tento lesk v takovém broskvovo-růžovém odstínu a miluju ho!

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře :-)